Аппт започнува со подготовка на маркетинг кампања „Дома си е дома“

by Goran Damcevski

Аппт започнува со подготовка на маркетинг кампања „Дома си е дома“, со која ќе ги промовира македонските атракции, подзаборавени дестинации и оние што добро ни се познати, но вреди да се посетат повторно. Ограничувањето на движењето, патувањата меѓу земјите од шенген-зоната, затворањето и изолацијата придонесе многу европски дестинации годинава спасот го гледаат во домашните гости.
Од таа причина АППТ промоцијата ќе ја насочи на домашниот туристички пазар и македонските туристички капацитети за да се поттикнат домашни туристи да посетуваат домашни локалитети, да направат неколкудневни екскурзии или да се одморат во недопрените рурални предели на нашата убава земја.

АППТ

Слични написи

Leave a Comment