Како што се движиме низ во 2023 година, туристичката индустрија покажува силни знаци на закрепнување по предизвикувачките времиња предизвикани од пандемијата COVID-19. Со ширењето на вакцините ширум светот, се повеќе луѓе почнуваат почесто да патуваат, а со самото тоа се појавуваат неколку трендови што го обликуваат начинот на кој луѓето пристапуваат кон патувањето во ерата по пандемијата. Во овој текст ги издвојуваме најзначајните трендови во туризмот пост-пандемијата.
1. Еко-туризам
Одржливоста стана сè поважно прашање во последниве години, а патниците сега се посвесни од кога било за влијанието на нивните патувања врз животната средина. Во 2023 година, можеме да очекуваме пораст на еко-туризмот, кој се фокусира на еколошки одговорно патување. Ова може да вклучува активности како што се волонтирање на проекти за заштита, престој во еколошки сместувања и поддршка на локални одржливи бизниси. Покрај тоа, гледаме дека многу хотели и сместувачки капацитети прифаќаат дигитални технологии, како платформи за искуство на гости, за да ја намалат нивната зависност од хартија. Ова вклучува работи како што се процедурите за пријавување и одјавување, директориуми за гости и системи за наплата. Со имплементирање на овие дигитални системи, хотелите можат да ја намалат потрошувачката на хартија, да ги заштедат трошоците и да го подобрат искуството на гостите со поефикасни и рационализирани процеси. Дополнително, без хартија им овозможува на хотелите да го намалат својот јаглероден отпечаток, бидејќи производството и отстранувањето на хартија придонесуваат за уништување на шумите и емисиите на стакленички гасови. Како што потрошувачите стануваат посвесни за животната средина, хотелите кои даваат приоритет на одржливоста и усвојуваат еколошки практики веројатно ќе привлечат повеќе гости и ќе добијат конкурентна предност во индустријата.
2. Искуствено патување
Во ерата на социјалните медиуми, патниците бараат уникатни и незаборавни искуства што можат да ги споделат со своите пријатели и следбеници. Искуственото патување е се поврзува со локалната култура, историја и обичаите на дестинацијата. Ова може да вклучи одење на час за готвење со локален готвач, учење традиционални занаети од занаетчии или учество на културен фестивал. За да им се допаднат на овие патници, хотелите ги надминуваат традиционалните удобности како што се бањите и фитнес центрите, и наместо тоа, нудат уникатни искуства кои ги поврзуваат гостите со локалната култура и заедница. Некои хотели соработуваат со локални занаетчии и готвачи за да понудат извонредни часови за готвење и обиколки со храна што ја прикажуваат локалната кујна. Други организираат тури и екскурзии до блиските атракции или нудат културни активности како што се танц или музички изведби. Со нудење на овие искуствени елементи, хотелите можат да создадат незаборавен и значаен престој за своите гости, а истовремено да придонесат за локалната економија и да промовираат одржливи туристички практики.
3. Дигитален номадизам
Пандемијата го забрза трендот на работа на далечина и многу луѓе сега можат да работат од каде било во светот. Во 2023 година, се гледа дека повеќе луѓе го прифаќаат дигиталниот номадизам, кој вклучува патување додека работат од далечина. Хотелите и одморалиштата почнуваат да нудат пакети кои се грижат конкретно за дигиталните номади, со функции како што се брз интернет, работни места за работа и флексибилни времиња за пријавување и одјавување. Некои хотели нудат дури и целосно опремени приватни канцеларии или сали за состаноци кои можат да се изнајмат на еден ден или подолго. Друг начин на кој хотелите можат да се грижат за дигиталните номади е нудење социјални настани и можности за вмрежување, што им овозможува да се поврзат со други патници и професионалци во нивната индустрија. Со задоволување на потребите на дигиталните номади, хотелите можат да привлечат нова демографија на гости кои ја ценат удобноста, флексибилноста и способноста да работат од далечина додека патуваат.
4. Велнес патување
Патниците се повеќе се обидуваат да им дадат приоритет на нивната физичка и ментална благосостојба додека се на одмор. Во 2023 година, гледаме пораст на велнес патувања, кои вклучуваат активности како што се одмори со јога, спа третмани и кулинарски искуства фокусирани на велнес. Хотелите и одморалиштата исто така почнуваат да нудат велнес пакети кои вклучуваат функции како што се часови за медитација, советување за исхрана и сесии за лична обука. Дополнително, хотелите ги дизајнираат своите простори за да промовираат релаксација и спокојство, со карактеристики како што се бујни градини, простори за медитација и звучно изолирани соби. Со обезбедување на овие велнес погодности и програми, хотелите можат да привлечат поголем број на патници кои се обидуваат да го одржат своето здравје и благосостојба додека се на пат, и кои се подготвени да платат премија за можноста да го сторат тоа.
5. Патување со повеќе генерации
Ова вклучува семејства кои патуваат заедно, вклучувајќи ги бабите и дедовците, родителите и децата, и избираат дестинации и активности кои се грижат за сите возрасни групи . Хотелите и одморалиштата почнуваат да нудат пакети за повеќе генерации кои вклучуваат широк спектар на активности за сите возрасти и интереси, како што се водни паркови погодни за семејството, игралишта и соби за игри. Дополнително, хотелите нудат пространи сместувања кои можат да сместат поголеми семејства, со карактеристики како што се поврзувачки соби или апартмани со посебни простории за живеење. Привлекувајќи им се на овие патници од повеќе генерации, хотелите можат да понудат незаборавно и пријатно искуство за одмор за семејства од сите големини, а истовремено привлечни за растечкиот сегмент на пазарот кој го цени квалитетното време поминато со најблиските.
Како заклучок, туристичката индустрија доживува некои возбудливи нови трендови во 2023 година. Од еко-туризам до велнес патување до патување со повеќе генерации, ќе има по нешто за секој тип на патник. Останувајќи на врвот на овие трендови, хотелите и одморалиштата можат да се позиционираат да ги привлечат и да се грижат за овие нови сегменти на патувања.
Превземено од: https://theilha.com/top-travel-trends-in-2023-what-you-need-to-know/
Преведено од: Ивана Митровски