Зошто ,,Starbucks” го бојкотира рекламирањето на социјалните мрежи

by ugostitelstvo.mk

Starbucks, е последната компанија која рече дека ќе го прекине рекламирањето на „сите платформи за социјални медиуми“ и ветува дека ќе има дискусии со медиуми и организации за граѓански права за да се престане со ширењето на говорот на омраза. Компанијата објави во неделата дека ќе продолжи да објавува без платена промоција на социјалните медиуми.

„Ние веруваме во здружувањето, на заедниците и лично и преку Интернет но ние сме против говорот на омраза“, се вели во изјавата на компанијата.

„Веруваме дека треба повеќе да се стори  за да се создадат инклузивни мрежни заедници и веруваме дека и лидерите на бизнисите и креаторите на политиките на социјалните мрежи треба да се соберат за да влијаат на реалните промени“.  

Starbucks е последната компанија која го прекина рекламирањето на „ сите платформи за социјални медиуми “

Starbucks е последниот најголем огласувач што објави ваков оглас, во услови на бојкот, кој започна со Фејсбук, но сега се однесува и на другите платформи за социјални медиуми.

Coca Cola  исто така изјави дека ќе го паузира рекламирањето на сите платформи на социјалните медиуми на глобално ниво, додека „Unilever“ го запира рекламирањето на Фејсбук, Инстаграм и Твитер во САД до 31 декември. 

Иако Starbucks престанува со рекламирање, не се приклучува на кампањата за бојкот на #StopHateForProfit, што започна на почетокот на овој месец.

Откако група организации ги повикаа огласувачите на „Фејсбук“ да ги паузираат своите реклами објавени во текот на месец јули, повеќе од 100 компании, вклучувајќи ги Levi’s, Patagonia, REI, Lending Club and The North Face, ја објавија својата намера да се приклучат на апелот.

Компаниите соопштија дека бараат, Facebook  да ги засили правилата против говорот на омраза и дезинформации, со преземање на повеќе активности, вклучително и создавање „посебен канал за комуникација“ за корисниците кои велат дека биле посочени заради нивната раса или религија.

Или да се дозволи огласувачите гледаат колку често нивните реклами се појавиле во близина на содржина што подоцна била отстранета заради дезинформација или омраза и да им дозволува враќање на средствата за тие реклами.

Минатата година, Facebook  заработи  69,7 милијарди американски долари приход од реклами на глобално ниво преку своите рекламни.

Угостителство.мк

Слични написи