156
Подобрете го задоволството на вработените. За да го постигнеме ова, многу е важно да ги знаеме потребите на луѓето со кои работиме. Важно е да не се претпоставува дека сè се врти околу парите, иако тие се многу силен мотиватор. За да го подобриме задоволството на вработените, треба да одржуваме состаноци на кои ќе се разговара за потребите на вработените и ресторанот, можностите што им се нудат и плановите за иднината.
- Стандардизирајте ги процесите. За да се стандардизираат процесите во ресторанот потребно е менаџерот да ги знае. Стандардизацијата се пишани процеси до кои вработените мора да се придржуваат. По дефинирањето на процесот, потребно е на вработените да им се објасни што се работи и зошто се прави, а потоа како се работи – спроведе обука.
- Намалете го бројот на поплаки. Треба да го научиме новиот менаџер како да комуницира со гостите. Тој треба да ја сфати како да се реши жалбата на вистински начин. Не е доволно само да се даде торта во куќата и да се извини. За нас како ресторани е многу поважно да знаеме што тргнало наопаку, да го запишуваме и анализираме на месечно ниво. Не треба да се занимаваме со поплаки што се случуваат ретко, но мораме да се справуваме со повторливи.
- При интервјуирање на кандидати за работа, неопходно е да им се претстави што очекувате од нив. Не дозволувајте самопромоција за време на интервјуто. Поставувајте конкретни прашања. Како ги следевте вашите финансии? Какви извештаи правевте и колку често? Колку често го правевте пописот? Со какви манипулации се сретнавте во вашата претходна работа? На која основа ги формиравте цените? Дали сте направиле посебни договори со добавувачите? Каков вид? Која беше вашата целна група во објектот? Кои цели сте ги поставиле за дигитални перформанси? Што се покажа како најефективно за вас? Дали имавте структурирано интервју при прифаќањето на новите кандидати? На која основа ги избравте? Колку често имавте состаноци со вработените? Како изгледаа тие? Дали имавте списоци за проверка? Како ги запознавте новите вработени во работата? Како ги мотивиравте вработените? Како работевте на подобрување на нивните знаења и вештини? Дали вашиот сегашен менаџер ги знае овие одговори? Ако имате менаџер кој плаќа 300 евра на некој што води социјални мрежи, а не знае со кого разговара, кои се показателите што ги следи за тие пари, која е користа од таа инвестиција, која е неколку илјади евра една година со унапредување, тогаш треба да го тренираш . Ако вашиот менаџер не знае каде да заштеди, и кои заштеди се штетни за ресторанот, тој треба да го стекне ова знаење. Во случај да не знае да ја следи нето и бруто добивката, профитот и да прави извештаи за бизнисот, многу е важно да го стекне ова знаење во иднина.
Пишува: д-р Сњежана Гагиќ.
Преземено од: https://fse.rs/
Преведено од: Ивана Митровски