“Ме изгубивте на “Добар ден““ – Дали паѓате на првата интеракција со гостинот?

by ugostitelstvo.mk

Голем дел од организациите, кои работат во угостителскиот сектор, се стремат кон “надминување на очекувањата“ на своите гости и “градење на воодушевувачки моменти и долготрајни сеќавања“, само за често да паѓаат веднаш на почетокот; кај првиот впечаток.

За да се исполнат сите горенаведени “ветувања“, мора многу да се вложи, но начинот на нивното остварување често може да биде забулда. Создавање аспиративни изјави и принципи е една работа. Обезбедувањето услови за нивно остварување е сосема друга работа.

Ме имавте на “Добар ден“

Клучот на успехот е да ги правите вообичаените работи, невообичаено добро. – Џон Рокфелер

Поздравувањето кое е пропратено со топлина и љубезност, нема веднаш да ја подобри првичната интеракција, но покажува многу во понатамошниот однос. На тој начин, ги поттикнувате госттие да се чувстуваат спокојно и го смирувате оној дел од мозокот кој можеби инаку би барал поплака и конфронтација. Чим намерата позади поздравувањето стане навика (навиката се сткенува во период помеѓу 18 и 66 дена), влијанието ќе биде забележано во останатите интеракции со гостите.

Но, веќе ги поздравуваме гостите

Поздравувањето на гостите колку да бидат поздравени и поздравувањето затоа што сакате тие да имаат посебна вечер во вашиот ресторан, имаат сосема различно влијание. Добронамерните и позитивни поздрави треба да бидат веќе навика на секој угостителски објект, но постојат бариери кои го спречуваат тоа; вработениот има лош ден, можеби е уморен или работи автоматски без да размислува, не го сака гостинот, но можеби само не им е се уште навика.

Ова е клучно. Извонредноста не е глума, туку навика – „ние сме тоа што постојано го правиме“ (Аристотел). Тогаш, што треба да се нарави за поздравувањето да стане навика?

Доколку не сте во можност да го најдете начинот како да ја направите оваа навика, тогаш искористете ја следнава; пред да влезете во ресторанот, кога ќе ја допрете кваката, кажете си во себе си “нека сите во оваа просторија се среќни и здрави колку што е возможно да бидат“.

Мошне лесно и воедно многу ефективно. Чим намерата позади услугата е правилна, позитивната емоција влијае на објектот и е почувствувана на сите кои се пристуни. На ваков начин, вашиот ресторан ќе може конзистентно да ги надмине очекувањата на гостите и да изгради воодушевувачки моменти и долготрајни сеќавања.

Слични написи

Leave a Comment